EH SAMA

EH SAMA..!

Tadi pagi pergi kedai ..

Sampai je grocer , Aku turut beratur sementara tunggu giliran ..

Sambil2 tu aku pandang la sekeliling ..

Nampak lah satu awek ni , Dari jauh jalan melenggok2 Ke arah tempat aku berdiri

Gaya memang happy sangat ..

Dengan spek mata atas kepala ..

Baju tshirt putih sambil masuk dalam ..

Skirt polka dot warna hijau …

Sambil galas handbag ..

Berjalan dengan riang ria..

Sambil rambut dengkoi dengkoi dia berkibas ke udara

Mungkin macam tu lah kot perasaan nak shopping ..

Makin lama makin dia menghampiri aku ..

Mata aku makin lama makin terpaku pada awek tu ..

Tup tup , Dia dah berjalan melintas aku

Perlahan .. Aku toleh ke tepi ..

Aku angkat Baju aku sedikit …

Aku mula tenung pada boxer aku …

“ Eh SAMA LAH , Sebijik macam skirt dia ..!!! “ bisik hati

Apa Pendapat Anda?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.